30 abril 2014

SAMARRETA ARORUA "FIL PER RANDA"

 
Hola noies!!!
 
Primer de tot agraïr a La Pantigana i a Mi Rincón de Mariposas per aquest tutorial, pel seu temps i pel tros de samarreta que ens han regalat. És genial!!  I naturalment, per la gran idea de fer un blog per poder-hi penjar les nostres petites obres d'art. Totes m'encanten!
 
 
Jo, igual com moltes de vosaltres, fa molt poquet que m'he aficionat a la costura. El primer tutorial que vaig seguir va ser el de la sudadera RAINÚ i vaig disfrutar moltíssim. Des d'aleshores que no paro de cosir cosetes pels meus tres prínceps de casa. Hauríeu de veure lo contents que van cada cop que estrenen alguna cosa que els hi ha fet la mama.
 
 
Ah!! I moltes de les coses i idees que faig les aprenc dels diferents blogs de totes vosaltres, esteu carregades d'idees. Genial!
 
Feta la introducció us presento la meva versió!!
 
 
                                 Per davant,
 
 
 
                             Les mànigues, no les he fet tan llargues com les que es proposaven,
       he preferit fer-la tres quarts de cara a la primavera!
 
 

                            El detall, aquests tipus de detalls els he après a fer amb un tutorial
                            que té la Pantigana a la seva web que es diu: "Como realizar apliques
                            en tela de camiseta (sin entretelas)". He preferít fer un detallet enlloc
                            de butxaquetes.... tot i que segur que d'aquesta samarreta en faré més
                            versions.

 
 
                            Per darrera, al carrer de la Super Maman ( com som moltes de
                            nosaltres! jejejej)



Fins aquí la meva versió de samarreta!!

Gràcies a totes i fins la propera!!

Marta (Fil per Randa)

4 comentarios:

  1. ohhhhh què maca!!! m'encanta la combinación de colors i el detallet!

    ResponderEliminar
  2. Es muy alegre!!! y el detallito del círculo le queda fenomenal, enhorabuena!!!
    - Mamen -

    ResponderEliminar
  3. Molt maca! el detall m'encanta!

    ResponderEliminar
  4. Hola. De lo que escribiste nö entiendi nada Pero tu camiseta y los colores te quedaron bellisimos!!!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar un comentario